stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 18/04/2024
Ben je een geboren teamplayer en heb je ervaring in HR? Dan is deze job iets voor jou! Voor een familiebedrijf zijn zoeken we een HR Officer in Beringen. Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!
Als HR Officer in Beringen ondersteun je het HR Team en sta je klaar voor de interne medewerkers.
Je takenpakket zal bestaan uit volgende puntjes:
Je ondersteunt de HR-afdeling en staat medewerkers te woord met hun vragen.
Je zorgt voor een correcte loonadministratie, in samenwerking met het sociaal secretariaat.
Je werkt actief mee aan diverse HR projecten en doet jouw input om zaken te optimaliseren.
Ben jij de perfecte HR Officer in Beringen waarnaar wij op zoek zijn? Dan zal je je ongetwijfeld in volgende eigenschappen herkennen:
Je bezit een bachelor diploma en hebt al een eerste relevante werkervaring achter de rug.
Je bent hulpvaardig en krijgt energie van nieuwe dingen bij te leren. Je bent hands-on ingesteld en zoekt steeds naar de best mogelijke oplossingen.
Je kan je perfect uitdrukken in het Nederlands. Een goede kennis van het Frans is een pluspunt.
Je ben administratief zeer sterk. Excel kent voor jou geen geheimen meer!
What’s in it for you? In deze vaste job mag je naast een mooie verloning ook rekenen op:
Een aangename, dynamische werkomgeving waar je gemotiveerde collega’s je met open armen zullen ontvangen
Mooi pakket aan extralegale voordelen: je mag rekenen op maaltijdcheques, ecocheques.
Na de inwerkperiode krijg je ook een hospitalisatie-en groepsverzekering.
Flexibiliteit: je werkt met glijtijden en bouwt 6 ADV dagen op. Na de inwerkperiode krijg je de mogelijkheid om 2 dagen van thuis uit te werken.
Je komt terecht in een dynamisch familiebedrijf in Beringen, waar er veel belang gehecht wordt aan flexibiliteit.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.